tisdag 10 januari 2012

Sjukskriven =(

Faaan va jag mår piss...
Jag är på väg att klappa ihop totalt....
Har sjukskrivit mig själv i en vecka, men är inte så säker på att det räcker.....
Jag får nog ringa läkaren och bli sjukskriven längre...

Jag känner mig ledsen och trött hela tiden. Gråter för ingenting. Vill inte göra något. Får tvinga mig att gå upp på morgonen, skulle kunna ligga i sängen hela dagarna.
Känner att jag inte är någon bra mamma just nu. Jag tycker inte jag gör något annat än skäller på prinsessan fast hon inte har gjort något speciellt. Orkar inte med henne alls, och då är det tur att hon är hos sin pappa varannan vecka (även om jag saknar henne oerhört) så både hon och jag får vila lite...

Hoppas jag kommer över detta snart.... Sist jag kände så här var ca 5-6 år sedan och då blev jag sjukskriven i 2 månader och det vill jag inte denna gången för det har jag absolut inte råd med...
Suck....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar