torsdag 19 januari 2012

Det blev mediciner....

Då har man varit hos läkaren och jag är inte riktigt nöjd med det....Fick en läkare som inte var jättebra på svenska och jag fick känslan att han inte riktigt förstod vad jag menade när jag förklarade hur jag mådde... Men jag ska till min husläkare om ca 1 månad och då får jag förklara för henne istället.

Jag blev sjukskriven veckan ut och fick mediciner för ångest och depression som jag ska äta ett tag framöver och se om jag mår bättre... Hoppas på det iallafall.

Min depression blir inte bättre av att jag går upp i vikt... Nu är jag uppe i 58 kg och jag som har legat på 56 kg så länge.... Jag vill inte gå upp i vikt, jag vill stå still på 56 kg. Men nu när jag har mått dåligt så har jag faktiskt ätit mycket "fel" mat och även ganska mycket godis.. Måste sluta med det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar