söndag 11 december 2011

Ja, jag vet hur man gör =)

Nu ska vi se om jag har kommit på hur man gör när man får radbrytning.... Jaaa, jag tror jag har klarat det... Då ska jag gå in och ändra i resten av bloggen så det kanske kan se bra ut även där =)

Idag har vi varit på lussefest som vår Line Dance förening ordnar varje år. Det är fika, lotteri och en massa dans....Prinsessan var med och gick i luciatåget... Världens finaste lucia om ni frågar mig... *Stolt mor*

I morgon är det dags att jobba igen. Kan inte förstå men jag känner inte för att jobba nu för tiden.... Men man måste jobba och tjäna pengar för man vill ju ha någonstans att bo och mat på bordet.... så det är bara att gå till jobbet och bita ihop. Lusten kanske kommer tillbaka snart... November och december är hemska månader för mig.... Ofta jag får depression på hösten/vintern och jag känner att den kan vara på väg nu... Förra året märkte jag inget av det alls men då var jag nykär och nyopererad så jag hade inte tid att bli deppig =) Men nu är jag inte nykär längre utan "bara" kär och min kropp har stabiliserat sin vikt och jag har börjat vänja mig vid att vara "smal"






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar