lördag 3 december 2011

Det gick bra.....

Var som sagt på julbord i torsdags och det gick riktigt bra. Jag åt mest av det kalla på bordet som lax och skinka, men fick även i mig lite janson, julkorv, omelett och revbenspjäll. Men efterrätt fick jag inte i mig. Där tog det stop... men det gjorde inget för jag var nöjd som jag var....

Idag har vi varit och tittat på hundutställning som vår brukshundsklubb hade. Vi ställer inte ut våra hundar för den ena är en bladras och den andra har ingen stamtavla, men jag skulle gärna vilja ha en hund som man kan ställa ut. Får se vad nästa hund blir för något.... Men det är länge kvar tills dess....

I morgon kommer min älskade dotter (har henne varannan vecka) och då ska vi julpyssla.... Vill att hon ska känna att det snart är jul och då ska det pysslas och bakas... Sist hon var här bakade vi saffrans bullar och pepparkakor... MYSIGT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar