måndag 20 februari 2012

Vinterkräksjukan

Jaha... Då fick man Vinterkräksjukan då.... Var ganska oundvikligt när nästan alla på jobbet har haft det så det var nog min tur/otur nu... Det enda positiva med detta är att vågen visar en massa kg minus... Idag vägde jag 54.8 kg... Men jag vet ju att kilona kommer tillbaka direkt jag börjar äta igen, men jag har inte vägt så här lite sedan jag var 16 år... =)



Jag vet inte om magsjukan tar mer på oss som har gjort GBP operation... Jag har varit kass i magen i nästan 1 1/2 dygn och de andra gångerna jag har haft kräksjukan så har den gått över på ca 10 timmar.... Kanske är så att det sitter i längre på oss eller så är det en mer aggressiv magsjuka denna gången...

I morgon fyller Kärleken år. Vi skulle ha haft ett litet kalas igår men fick ställa in det pga av min magsjuka... Jag har inte hunnit köpa någon födelsedagspresent till henne än, men hon förstår nog det efter som jag har varit sjuk... Grattis på födelsedagen älskling...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar