måndag 16 januari 2012

Mår lite bättre....

Nu har jag varit hemma lite längre än en vecka och jag känner mig lite bättre... men inte helt återställd. När det blir mycket runt om kring mig så känner jag att jag bara vill fly och försvinna... nästan lite som panikångest.

Här om dagen var vi på barnkalas i ca en och en halv timma och då kände jag när vi satt i bilen och åket där ifrån att jag skulle bara vilja sätta mig och stortjuta för jag var helt slut, och man ska väll för fa---n klara av ett barnkalas utan att klappa ihop =(

Jag ska till läkaren på onsdag och jag hoppas han tror på mig så jag kan bli sjukskriven veckan ut.... Hoppas slippa längre sjukskrivning... Kanske prova jobba 1/2 tid en lite stund för att kolla hur mycket jag orkar med....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar